Monday, June 29, 2009

aktiviti sihat yang sengsara~

balik saja ke rumah, baru terasa kaki mula tegang macam nak kejang dan rasa lenguh lenguh.

tapi tak baik lah kalau kata menyesal. lagipun aku yang cadangkan kanpai kali ni nak buat aktiviti aktiviti luar.
sekali sekala.

mengadu pada krew kanpai, "aku sakit b****t~"
rupa rupanya mereka pun sama. aku fikir, patut gunakan kerusi empuk untuk basikal kami tu. dan gear basikal yang tak berat untuk kayuh naik bukit.

kata kerol, "tu tandanya sedang bina otot~"
kata aku,"bina otot your brainhead! sengsara rasanya!" cuma dalam hati.

kalau nak dapat badan sasa berketak ketak kena lalui kesengsaraan macam ni, aku....
aku rela kurus kering~

kawan kawan, kanpai lepas ni boleh lagi buat aktiviti macam ni ya!
haha. kita mana tahu erti serik. kan?

perhatian : krew kanpai yang hadir di bukit cerakah pada 28 jun 2009 dengan tema 'semangat kesukanan' adalah aku, aiza, nas, kerol dan naj. juga ada watak tambahan (macam watak untuk episod selingan. haha~) ialah aben. terima kasih kerana menceriakan zaman remaja aku!
[gelak besar~]

16 comments:

Monkey D Luffy said...

naik basikal lama2 boleh mandul

hehehe

Kikuri-sama said...

Eh ye ke? Tapi kalu naik beskal sekali sekala tak la jadik mandul kan?

Tapi atok aku zaman dulu2 naik beskal hari2, tak mandul pon?

DIK AN said...

Bukit Cerakah? Laa...xde la jauh mananya...

@tune® said...

ye..semangat!!!

Rozita said...

oh begitu mudah kamu kembali ke zaman remaja! boleh kah akak ???

sharamli said...

b0nt0t?

Mak Su said...

bina otot? huhuhu

julietchun said...

lenkali ko alas bantal kat tempat duduk beskal tu.Tapi orgtua cakap kalo duduk atas bantal nanti naik bisul, errr..lu pikirlah sendiri.

Nas said...

yee..aku setuju kanpai kesihatan lg skali walopon ari ke2 still saket b***t!!!

lepas ni sec res...yey!! \0/

Nas said...

yee..aku setuju kanpai kesihatan lg skali walopon ari ke2 still saket b***t!!!

lepas ni sec res...yey!! \0/

k.e.r.i. said...

kalau g bukit cerakah tu takde mende lain boleh buat selain berbasikal ke?
bosan dah aku.

Water Lily said...

Wah..rajin eksersise...

sayang,akak naik beskal pun tak boleh. Beskal dengan roda tambahan tu,bolehlah hahaha!

mugiwara said...

luffy - ye ke? menakutkan~

kikuri - ha...lega sket~
haha.

dik an - ha'ah dekat je...tak yah jauh2...senin nk keje dh...

@tune - wa sudah. lu bila lagi?

rozita - ha..begini la caranya....
kalau anda nak remaja, naik beskal.
kalau anda nak remaja, naik beskal.
kalau anda nak remaja, begini lah caranya
kalau anda nak remaja, naik beskal!
hoorey!

sha - ha'ah. sakit siot~
haha.

maksu - alamak. malu la saya.

juliet - ni nasihat camana ni?
haih~

nas - pasni kita serbu taman botani~

keri - ada len2 ektibiti. byk juga.
skodeng misalnye...
aiza pakar!
haha~

lily - boleh je kak...dari tak eksesais langsng...
tgk org kurang upaya kt sukan paralimpik tu. lagi terhad tp bsungguh2...
gambatte!

hyde said...

pesanan dari si aiza..(aku sampaikan jer)

'jangan la jatuhkan saham aku cakap aku pakar skodeng...jgn terlalu memahami aku ali (bukan name sebenar)..'

sape berminat nak mntk hikmat nasihat cara2 skodeng..leh ajukan pada saya - kate aiza..

next kanpai laqha je la..jogging dalam toilet pon x abes khatam lgi.. - kate aiza lagi

mugiwara said...

hyde - incik, apsal si aiza tamau ckp sinri?
tak zoro a camni~
haha~

hyde said...

leh ker aku muncul di sini betol2?? kang komen kene delete lak..(bersiul2 sambil mengikat kain dikepala) - kate si aiza