Saturday, April 18, 2009

dasar binatang~

memang dasar binatang!

kes 1

pagi pagi mahu pergi kerja. di tengah tengah jalan, simpang untuk keluar aku nampak dengan jelas. tiga makhluk itu bermukah!
amboi~ meriah sungguh. yang satu tu tertoleh toleh kiri dan kanan. mungkin nak cover line sementara tunggu giliran. yang betina tu buat muka seronok lah tu. aku tahan geram dalam hati.
aku jadi tak menentu. nak lalu atau tunggu mereka habiskan aktiviti bermukah mereka tu.
tapi bila mereka sedar kehadiran aku, mereka terus bersurai. cari port lain agaknya.

dasar tak tahu malu betul anjing tu!



kes 2

pagi pagi mahu pergi kerja. di tengah tengah jalan, aku gembira menunggang motorsikal. tiba tiba terjadi satu kejadian busuk.
satu makhluk ni buang najis merata rata. tak bermoral punya perangai. tak tahu nak singgah dulu di kawasan rawat dan rehat!
habis ciritnya kena pada visor helmet aku!
mungkin ini lebih baik. yalah, daripada tepek atas kepala aku, tak pasal pasal pula kena syampu rambut di opis.

dasar tak tahu malu betul burung tu!

14 comments:

julietchun said...

patutnyer ko hon kuat2 kat anjing tu tgk ada yg mati terperanjat tak,kekekee. Nasib baik burung tu bagi atas helmet, kalo atas baju tak ke jadi kes lain,pencabulan hak asasi ,kakaka.

sharamli said...

binatan lebih baik dari manusia yg mcm binatang..kan..kan...

=)

@t00neY r00neY® said...

xpela...name po binatang
kalau name karim mmg dah makan terajang kn?

Nas said...

adeh..aku temenung lak kejap pikir bermukah tu ape..haha!!!

mugiwara said...

julet - anjing tu bapak besar~ saya yg mati kene kejar nnt...wakkakaka~

sharamli - kan? kan? =)

@toon - itu...kalau wa jmpe wa pnggl lu skali. kita kasi terjang sama2. amacam?

nas - er..jap2
bermukah tu lebih sesuai digunakan utk situasi isteri curang..kan?
nak aku guna perkataan 'bersenggama' keh?
hihihi~

Rozita said...

hahaha..akak tak pasti nak simpati atau tak kat nasib ko nih..

joegrimjow said...

kat cnidepan umah jew
hampes btol

F A R Y N said...

kesian sama binatang itu...hahaha

tetiba je kan...keh keh keh keh

Tijah said...

patne...

dah namanya pun binatang. kang dia suh ko sponsor dia check-in hilton, ko sanggup? hahaha

Monkey D Luffy said...

kenapa helmet ko jadi sasaran? lu pikirlah sendiri ;p

paiseh said...

hanjeng punya anjing!!
hahahhaaa...!!

tasikmerah said...

aku pernah tgk hanjing 3 ekor bertindih2... tunggu giliran laaa hanjing yg no 3 tu pun... haih~



.

mugiwara said...

rozita - kasihanilah saya~ huhuhu~

joe - mmg hampeh!

faryn - aku la yg ptut di kesian kan..

tijah - saya gne duit kompeni jek...sy kan nk g keje tu...

luffy - aduh! tak leh berfikir dah~ apsal hah?

paiseh - jom boikot hanjeng~ hahaha~

tasik - dia tak paham bahasa...nak cepat je...
kasi lecture sket kt dia, kak!

julie^beth said...

eleh.. sebab ko dah terkene taik burung tersebut.. cuba burung tu ngendeng2 kat ko minta dibelai, mesti ko cair punya, tak jadi maki hamun kan kan kan.. haha