Saturday, March 21, 2009

apa salahnya~

lepas kerja terus ke kl. agak awal sebab aku perlu beli tiket lain untuk ke kamunting. kemudian baru mencari surau.
selalunya kalau aku keluar ke kl, aku akan solat di pasar seni saja. cuma tempoh hari, aku saja nak pergi solat di kota raya pula.

tapi. apa kes. nak solat kena bayar dua puluh sen!
sebab nak ambil wuduk kena masuk tandas, mereka caj pula.

apa salahnya buat tempat untuk wuduk kat situ.
kalau nak tahu keadaan dalam surau tu, kena pergi masuk sendiri. bahagian tu aku malas nak komen apa apa.

perhatian : kalau solat kat situ. jangan mengada ngada nak buat aksi tertinggal atau terlupa ambil barang.

11 comments:

miSz.haNie said...

buat untung sungguh..~~

Monkey D Luffy said...

biasa ler kat kl

@t00neY r00neY® said...

mak aih...
melampau nyer...

bagus..xtinggal solat..lately...
erm..payah nk cari lelaki xtinggal solat..ade..tp xberape nk ade

Kikuri said...

Adeke yg free kat kl tu???? Kalu nak free, tayamum aje kat tepi jalan.... Tu pun kalu tak kene tangkap masuk spital gile...

mugiwara said...

misz.hanie - ye. mmg pengikut kapitalis nih. (muka tak puas hati!)

luffy - nepe bila kt kl, kiter kene biasa ngan benda2 cmni? (masih muka tak puas hati!)

@toon - ye. mmg. mcm puak pelampau je...(muka belum puas hati!)

tp kalo subuh, org tak kejut, liat gak nk bgun...(eei..malunye~)

kikuri - pegi kt pasr seni. free je...
tayamum kt tepi jln? cm tak yakin jeh~
(cube tgk muka ni...mcm dh puas hati keh!)

F A R Y N said...

ko patut snap pic surau tu...
then pi siarkan mana2 paper...

sharamli said...

ad peramp0k ke ctu?

[S]itie [B]Um [B]Um said...

uiks!! 20sen charge??

CIVIC Power said...

Baru teman tau amik wudhuk pun kene bayor

arfahadnan said...

kat kl ni mana tempat tak kene bayar..
kentut jer yg tak kene bayar..

haih..

takper.. yg penting ko menunaikan kewajipan sebagai hamba Allah..

mugiwara said...

faryn - aku tgh rushing...dh tak pikir benda len...asal sempat solat sudah.

sharamli - ntah. tp sudi keh org nk merampok kat situ? berselerakah?
kalu masjid mungkin...ermm...

ct bombom - iye...seriyes~

civic - ha...toilet caj 3posen. nk amek wuduk caj 2posen ye...

arfah - aku tak kira! mana bleh buat cmtu...