Thursday, July 29, 2010

jadi ikan puyu~

sudah dua hari.
ya. dua hari ni aku jadi ikan puyu.
bodoh ja rasanya duduk menghadap komputer tak ada internet.
buat kerja tanpa selingan internet sangat bosan rupanya. atau.

atau aku sudah larut dengan internet?
mungkin juga aku sudah ketagih dengan internet.
adakah ini bayaran yang terpaksa aku beri untuk kemajuan?
[cewah! macam mat belia pula]


cerita lain.

ada dua orang mamat nak beri dua tiket premier cerita salt pada aku dan cik kapitalis.
dan. aku yang bijak lagi cerdik ni pun menolak.
kalau cerita tu best, memang aku akan ketawakan diri sendiri dulu!

cerita lain.

lain kali kita cerita ya.

2 comments:

Fyza d.Hana said...

oo.. patutlah senyap je..
oo.. patutlah balik rumah awal.. ahhaha

oh.. ada org kata salt tu best.. jom kita ketawa bersama-sama.. hahah..

Rozita said...

ye..intenet ada lah segala2nya
bior tkde makanan, jgn tkde internet yea????