Thursday, February 11, 2010

meraikan undang undang rimba~

sebenarnya....

sebenar benarnya.
apa hak sama rata yang perempuan mahukan. aku makin tak faham bila aku semakin banyak fikir.
aku cuma nampak 'pentingkan diri sendiri' dalam semua aspek yang aku fikir.

bukan perempuan saja pentingkan diri.
lelaki juga.
kalau tak, takkan lah lelaki pun masuk campur dalam soal hak sama rata.
lumrah.
semua orang mahukan keadilan. tapi betul ke adil?

ini dunia yang kuat baham yang lemah, kata satu suara dalam kepala aku.
undang undang rimba masih lagi relevan, katanya lagi.

4 comments:

Pekerja Kontrak said...

setuju dengan kau...

Aizuddin Jaafar said...

Kita manusia bro.

Fyza d.Hana said...

haiwan rimba pn sayang anak..
erk.. lari topik ke?

mugiwara said...

pekerja kontrak - erm...dah fikir betul2?

si aiz - itu pun kalau berfikir dan bertindak seperti manusia. kalau tak, layak ke gelaran tu?

fyza - oke. ada kena sipi sipi..:p