Tuesday, December 1, 2009

resah~

aku sedang rungsing dan resah.

bukan apa apa.
cuma.

runsing fikirkan alasan untuk minta pengesahan cuti dari enchek pengawas.
resah fikirkan rancangan jika enchek bos tak mahu luluskan.

kerja swasta pun ada birokrasi juga.
ofis-boi juga terkesan dengan birokrasi juga.

aku bukan apa.
hujung hujung tahun ni, mood cuti sekolah lebih kuat menguasai diri. kononnya itu adalah lumrah alam sebelum melangkah ke tahun baru dengan resolusi baru.

kononnya lah~

11 comments:

Paan said...

Cakap je nak kawin. Kalau taun depan dia tanya mana bini, cakap dah cerai.

Tijah said...

nak makan nasik minyak ker patne?

Umie said...

wahh, nak kawin tak jemput... kecik hatiku... huhuhu

@tune® said...

g la jadik cikgu!!

xiiinam said...

Mood cuti sekolah eikk?




ckLah tak sabar-sabar nak pi sekolah ni. Cuti panjang sangatlaahhh.


He..he..he..(saja meracun jiwa raga kau!)

mugiwara said...

paan - oit! kena fikir panjang....
kawen cerai bukan benda main main...

patne - nak makan spageti bolognese je~
nanti pos kat umah boleh tak, patne?

umie - aik? sape plak nak kawen ni?
kalu kawen mesti jemput wey~ :p

@tune - rasa nak jadi murid a~

cklah - arrgghhhhh~
[untung la ye...sob..sob..sob~]

julietchun said...

ko nak bercuti ke mana pulak kali ni?

nico's review said...

ckp kucing mati...

mugiwara said...

juliet - hehehe....tak berapa nak jauh juga.

nico - ye juga...erm..munken kucen beranak pun boleh juga...

F A R Y N said...

ko nak jadi tok mudim ke?
hohohoho

mugiwara said...

faryn - aku nak jadi pemalas selama sebulan.