Thursday, November 19, 2009

wujudnya manusia yang suka memijak kepala orang lain untuk naik ke sorga sungguh menjijikan pada aku~

katanya dengan bangga, dia bukan sepenuhnya bangsa ini. dia lebih darah bangsa lain yang kononnya tidak sebangsat bangsa ini.
katanya secara bayangan, bangsa ini murahan. dia bukan kerana ada darah yang kononnya dari bangsa yang lebih mulia mengalir sepanjang vena dan kapilari mengatasi darah bangsat bangsa ini.
katanya tentang bangsa yang dipuja puji itu tidak seperti bangsa ini yang menjatuhkan sesama sendiri.

tapi.
kau lebih keji. tak mengaku jati diri bila lihat kelemahan bangsa ini. dan cepat lari semula memeluk bangsa ini bila bangsa itu juga terbukti mencipta bangsat.

dan.
lebih hina. bila kau pijak kepala orang bangsa ini untuk kepentingan sendiri bila boneka kau sudah lusuh dan tak layak lagi temankan kau ke atas untuk sebaris dengan bangsa itu.
kononnya kau bukan dari bangsa bangsat ini.

perhatian : maaf. aku adalah sangat marah ketika ini!
biasanya aku tidak rasis begini.

15 comments:

sya said...

marah sungguh~
gerun~

Nas said...

takot2..

arfahadnan said...

marah sungguh kamu nampaknyer..

tapi aku kene baca 2 kali sbb nak bagi faham...

aku lambat sikit bab2 tulisan tersirat nih..

Pekerja Kontrak said...

fight for your right man!!!!

mugiwara said...

sya - sedih juga...

nas - ko cm memain je ni~

arfah - takpe. baca byk kali. biar maksud sampai.
ye marah. juge sedih.

pk - aku dh tak ada kuasa lagi.

tasekM said...

apa2 bangsa pun, kalau nk bangsat, bangsat jugak kan....



.

kak wos said...

kesimpulannyer..
dia la yg paling bangsat!

@tune® said...

ni yg aku nk racist nih..
bangsat sana..bangsat sini..
xsatu² lagi!!

julietchun said...

marah pada tempat yg betul adalah perbuatan yg mulia.

Si Aizuddin said...

sabar sabar.

Mak Su said...

kata kat dia, eleehhh, hebat sangat lagu mana? dlm toilet semua sama

mugiwara said...

tm - ada juga yang tak sedar diri.

kakwos - dh malas nk layan kerenah dia

@tune - it takes two to tango. ada yang tak sedar2.
aku bukan macam ni selalunya.

juliet - patut sound direct ke?

si aiz - kalau tak sabar, dah perang dunia dah~

maksu - ni jenis yang masuk toilet pn belagak.

Pa'chik said...

ni marah ngan syed mana nih?? :P

puding roti said...

woho~~
awk ok ke?

mugiwara said...

pa'chik - ini keturunan 'raja raja' nie~
:p

puding - oke la sket2~