Thursday, March 26, 2009

tumpang se perut~

malam tadi buka e mail. sekarang ni, kalau buka e mail akan terus disambungkan ke ym.
ada beberapa kawan yang ber ym dengan aku. bersembang itu ini. sekejap sekejap saja. sebab aku mahu pergi makan malam.
jadi aku pun minta diri.

[melalui ym]

aku : weh! aku dah nak keluar. nak makan ni~
aiza : ok. nanti makan untuk aku sekali ya?
aku : mana boleh. macam ni, tak gemuk gemuk lah aku~
aiza : [ikon tumbuk] kedekut!

selalu begitu. kalau aku mahu pergi makan, orang akan pesan supaya makan untuk dia sekali. dia nak aku makan berapa banyak?
dan. bila aku nak gemuk kalau aku makan untuk kau. kan? kan? hehehe~

perhatian : ada juga beberapa kali. syaitan pun mahu makan dengan aku juga. penyibuk betul~

16 comments:

arfahadnan said...

ko ni..
org nak bermanja pun tak leh..

haih..

sharamli said...

ooo...
mkn xbismillah la tu...

FARIE said...

hehe..
aku sokong ngan sha..
ko mst x bace bismillah..
maen gelojoh jer sumbat mknn..

a.b geldofg said...

msra alam lah tu

CIVIC Power said...

Klu syaitan nak tumpang makan tu maknanya mike x baca doa makan..

mugiwara said...

arfah - ee....nk manja2 ngan aku? jgn nk gedik ye...

sharamli - lambat baca je..

farie - tp aku insaf~ haha~

a.b - ermm....yeke? tak la sgt~ apa kena mngena ek?

civic - bismillah pun cukup kan? dh lapar sgt....hahaha...

Mak Su said...

heh heh, makankan bagi pihak ;p

Tijah said...

makankan utk dia? haa...lenkali ko mintak upah skali ah!

julie^beth said...

weh, ko tak pernah pon nak makan tuk aku.. tu yg aku aje yang mengembang.. keji... huhu

kakpiah said...

kalo aku.. baik aku mntk ko tapaukan utk aku..

tawu ler aku nak mkn sendrik dikk...
janji makanan preee.. :D

mugiwara said...

maksu - dorg slalu buli saya mcm tu...huhuhu~

kakjah - kalu shaithonirojim yg suh, nk mintak upah apa?

julie - haha. mana ada aku makan untuk sape2 pun...

mugiwara said...

kakpiah - ceh~ pree saje...kate nk banje saye....bila?

addyaholix said...

sebab kau tak baca doa. haha!

F A R Y N said...

jom mkn secara jarak jauh...hohooh

Monkey D Luffy said...

bermanja2 ko dengan cik aiza ko ek

mugiwara said...

addy - bismillah pun cukup~

faryn - okie...jerit kuat2 smpai aku dgr.

luffy - pe plak~ takde maknanye~